AGATA MŁYNARSKA W SKLEPIE VICTORIA’S SECRET PROMUJE POKAZ MODY – ANIOŁKI VICTORIA’S SECRET W TELEWIZJI TLC

Agata Młynarska w sklepie Victoria’s Secret

Jedno z największych wydarzeń w kalendarzu mody, spektakularne i elektryzujące cały świat show Victoria’s Secret będzie można obejrzeć już 6 stycznia w telewizji TLC. Z tej okazji w warszawskim sklepie marki pojawiła się jej fanka, a jednocześnie dyrektor rozwoju TLC – Agata Młynarska. Dziennikarka spotkała się z wielbicielkami Victoria’s Secret, rozmawiała z nimi o emocjach związanych z wyjątkowym pokazem, a także doradzała w wyborze ich ulubionej bielizny. W wyniku współpracy telewizji TLC i marki, która jest obiektem pożądania niejednej kobiety, przygotowano dla klientów sklepu specjalną promocję. Agata Młynarska zachęcała do oglądania pokazu oraz spotkała się z laureatką konkursu Victoria’s Secret i telewizji TLC.
Emisja: 6 stycznia, godzina 18:00

O POKAZIE

To już 22 drugie show bieliźniarskiej marki w historii. Tym razem odbyło się w Szanghaju. Jego organizatorzy niezmienne zaskakują gości i widzów na całym świecie. Miniony pokaz można obejrzeć w 190 krajach, w tym także w Polsce! Wszystko za sprawą telewizji TLC, która jako pierwszy polski nadawca umożliwi swoim odbiorcom dostęp do tego szczególnego wydarzenia. Poprzedni pokaz zgromadził przed telewizorami 800 milionów ludzi z całego świata. Unikalność show polega na połączeniu mody, fantazji i rozrywki. Nie brak w nim także licznych wywiadów na różowym dywanie, prezentacji topowych modelek, kulis produkcji oraz spektakularnych występów muzycznych.
Jak co roku, tak i w tym oczy całego modowego świata skierowane były na jedyny w swoim rodzaju pokaz Victoria’s Secret. Tym razem Aniołki przeniosły się do Chin, aby zaprezentować niezwykłą kolekcję, w tym olśniewający Fantasy Bra wart 2 miliony dolarów! To unikatowy model biustonosza zaprojektowany przez uznanego jubilera Mouawad, zdobiony diamentami, żółtymi szafirami i niebieskim topazem. Całość składa się z 6000 kamieni, które zostały osadzone w 18 karatowym złocie. Wykonanie Champagne Nights Fantasy Bra zajęło aż 350 godzin Odsłonięcie prawdziwego dzieła sztuki zawsze stanowi kulminacyjny moment pokazu. W tym roku przygotowano także specjalną kolekcję we współpracy z kreatywnym dyrektorem Balmain – Olivierem Rousteingiem.

WSZYSTKO CO MUSISZ WIEDZIEĆ O VICTORIA’S SECRET

Tegoroczny pokaz miał największą dotychczasową widownię. Na żywo show oglądało około 3 tysiące gości, obserwując  pięćdziesiąt pięć piękności pochodzących z różnych zakątków globu. Nie zabrakło takich znanych nazwisk jak Adriana Lima, Lily Aldridge, Alessandra Ambrossio, Candice Swanepoel czy Behati Prinsloo. Marka postawiła także na nowe twarze, które uświetniły wielkie show. Wszystkie panie biorące udział w pokazie mają ponad 143 miliony obserwatorów na Instagramie! To było spektakularne show, które było pierwszym tego typu wydarzeniem tej marki w Azji. Victoria’s Secret postawiła także na regionalne akcenty i zaprosiła do współpracy większą ilość modelek chińskiego pochodzenia. W tegoroczne przygotowanie kobiet do pokazu zaangażowanych było 27 fryzjerów, 32 wizażystów i 11 manikiurzystów. Na tą okoliczność zużyto 70 butelek flagowego zapachu perfum Victoria’s Secret oraz taką samą ilość balsamów do ciała. 520 produktów do ust, a także 75 butelek lakierów do paznokci. Aniołki zaprezentowały 88 kompletów bielizny, z czego aż 23 stylizacje utrzymane były w stylu Punk Angel.

Jak przebiegł najbardziej widowiskowy pokaz w roku? Oglądaj koniecznie Victoria’s Fashion Show 2017 tylko w telewizji TLC już 6 stycznia 2018 r .

Więcej informacji: www.tlcpolska.pl

Informacja o TLC

TLC akceptuje i pokazuje w kobietach wszystko to, co czyni je w życiu szczęśliwymi. Odkrywa radość i pozytywne nastawienie do świata, pewność siebie, niezależność oraz autentyczność płci pięknej. Ten kanał to doskonały wybór dla kobiet, które szukają inspiracji i doceniają wielorakie aspekty życia, same nieustająco starając się znaleźć harmonię pomiędzy ich codziennymi obowiązkami, a potrzebą ucieczki i relaksu.

TLC globalnie

TLC to globalny kanał lifestylowy dla kobiet. Oferta stacji to historie z życia wzięte oraz uniwersalne tematy, interesujące dla odbiorców na całym świecie, przedstawiane w postaci programów na żywo,a także fabularyzowanych. Program TLC obejmuje wszelkiego rodzaju formaty – od reality shows, poprzez programy typu „makeover” po programy kulinarne i podróżnicze. Po sukcesach kanału na rynkach europejskich, afrykańskich oraz w rejonie Azji i Pacyfiku, w 2011 r. TLC zadebiutowało w Afryce, Ameryce Łacińskiej, Danii, Finlandii i Portugalii, docierając w ten sposób do ponad 200 milionów gospodarstw domowych na całym świecie, w tym do 100 milionów gospodarstw w 170 krajach poza Stanami Zjednoczonymi. Dzięki temu TLC stało się najbardziej powszechnym kanałem lifestylowym skierowanym do kobiet w płatnej telewizji. TLC w USA znajduje się w pierwszej dziesiątce kanałów kobiecych i jest jedną z najszybciej rozwijających się kobiecych stacji lifestylowych.

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Przeczytaj inne:
„Sztuka dobro czynna”, czyli obraz namalowany emocjami w licytacji na rzecz WOŚP

Każdego roku, w okresie Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, w sieci pojawiają się tysiące opinii na temat tej inicjatywy. Internet...

Zamknij