GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

Marka GUESS z dumą kontynuuje wspieranie organizacji non-profit o nazwie Get In Touch, której celem jest budowanie świadomości całego społeczeństwa, a w szczególności kobiet w każdym wieku w szeroko pojętej tematyce związanej z rakiem piersi. Fundacja skupia się nie tylko wokół edukacji w zakresie szybkiego wykrywania niebezpieczeństwa rozwoju choroby, ale także wokół codziennego dbania o zdrowie piersi.

Założycielką Fundacji jest Mary Ann Wasil. Gdy jej córki miały odpowiednio 12 i 13 lat wykryto u niej raka piersi. Ta fatalna diagnoza stała się katalizatorem do założenia organizacji Get in Touch. Obarczona chorobą i troską o przyszłość swoich dzieci poczuła, że jej misją jest edukowanie kobiet oraz dziewczynek, tak aby potrafiły uchronić się i we wczesnym stadium wykryć raka piersi. W 2016 roku na stanowisku prezesa fundacji zastąpiła Mary jej córka – Besty Nilan, która w ślad matki kontynuuje dziedzictwo organizacji.

Daisy Weels

Jednym z kluczowych projektów Get In Touch jest program o nazwie Daisy Weels. To interaktywny ulotka w kształcie stokrotki wdrożona przez działaczkę fundacji Mary Ann Weels. Jej design oraz język zostały przygotowane z myślą o edukowaniu dziewczynek w wieku od 5 do 12 roku życia. Stokrotka wręczana jest w szkołach przez specjalnych pracowników fundacji. W kreatywny i bardzo ciekawy sposób informuje dziewczynki o potencjalnych chorobach piersi, ale przede wszystkim pokazuje jak łatwo i szybko same będą mogły badać się w przyszłości każdego dnia. Daisy Weels jest także dostępne do ściągnięcia w wersji online w sklepach iTunes jako darmowa aplikacja na Iphona czy Ipada.
Aby dofinansować organizację w jej działaniach, marka GUESS zaprojektowała specjalną edycję zegarków, z których część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazana na konto fundacji. Obok zegarka damskiego propozycją jest również model męski W0032G7, którego obecność ma na celu włączenie mężczyzn jako partnerów, mężów, ojców i synów w tematykę związaną z rakiem piersi. I to właśnie ten zegarek jest dostępny na polskim rynku. Czasomierz został zaprojektowany w charakterystycznym dla marki dynamicznym i bardzo odważnym designie. To kombinacja szarego silikonowego paska wykończonego efektownymi stalowymi elementami połączonego ze sportową stalową kopertą. Aby podkreślić wyjątkowość zegarka, wskazówka sekundnika ma różowy kolor nawiązujący do najbardziej rozpoznawalnego symbolu walki z rakiem piersi – do różowej wstążki.

GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

GUESS W0032G7

Dom Mody GUESS po raz kolejny udowadnia , że moda może iść w dobranej parze z pomocą i działalności charytatywną. To bowiem nie pierwsza taka inicjatywa marki. Od 10 lat w ramach swojej własnej Fundacji – Time To Give, GUESS pomaga dzieciom na całym świecie. Każdego roku wypuszcza kolekcję zegarków, z których dochód zostaje przekazany na jeden szczytny cel. W tym roku GUESS wspiera organizację fundacji Safe Haven for Youth Etiopia zajmującą się dziećmi w wieku miedzy piątym a osiemnastym rokiem życia. Zebrane pieniądze pomagają zapewnić podopiecznym SHYE ponad 100,000 ciepłych posiłków, prywatną edukację, korepetycje, ubrania, opiekę medyczną, stypendia naukowe, programy rekreacyjne i bezpieczne miejsce do dorastania.

GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

Copyright © 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone. Portal należy do grupy Obcasy.pl i używa cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"
Przeczytaj inne:
The Inspector Cluzo kolejną gwiazdą 24. Przystanku Woodstock

Podczas poniedziałkowej audycji "Zaraz Będzie Ciemno" Jerzy Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji WOŚP - organizatora Przystanku Woodstock, ogłosił, że kolejną gwiazdą...

Zamknij