• Moda
    AGATA MŁYNARSKA W SKLEPIE VICTORIA’S SECRET PROMUJE POKAZ MODY – ANIOŁKI VICTORIA’S SECRET W TELEWIZJI TLC

    Jedno z największych wydarzeń w kalendarzu mody, spektakularne i elektryzujące cały świat show Victoria’s Secret będzie można obejrzeć już 6 stycznia w telewizji TLC. Z tej okazji w warszawskim sklepie marki pojawiła się jej fanka, a jednocześnie dyrektor rozwoju TLC – Agata Młynarska. Dziennikarka spotkała się z wielbicielkami Victoria’s Secret, rozmawiała z nimi o emocjach […]

  • LifeStyle
    Moda stawia na promocję

    Wydatki mediowe branży modowej wyniosły w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku ponad 154,8 mln zł, o 865,7 tys. zł więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku. Liderem sektora od trzech lat jest Apart, który w okresie od stycznia do września 2017 roku przeznaczył na reklamę 23 mln zł. Co ciekawe, Grupa Calzedonia awansowała z […]

  • Moda
    GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

    Marka GUESS z dumą kontynuuje wspieranie organizacji non-profit o nazwie Get In Touch, której celem jest budowanie świadomości całego społeczeństwa, a w szczególności kobiet w każdym wieku w szeroko pojętej tematyce związanej z rakiem piersi. Fundacja skupia się nie tylko wokół edukacji w zakresie szybkiego wykrywania niebezpieczeństwa rozwoju choroby, ale także wokół codziennego dbania o zdrowie piersi.

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"