Katarzyna Bachleda-Curuś w P&G Family Home!

Katarzyna Bachleda-Curuś w P&G Family Home!

Polska łyżwiarka szybka i była ambasadorka kampanii „Dziękuję Ci, Mamo” wzięła udział w panelu dyskusyjnym „Miłość Ponad Uprzedzenia” w P&G Family Home w koreańskim Pyeongchang! Skąd jednak pomysł na spotkanie pod takim tytułem?

Płeć nie ma znaczenia

Katarzyna Bachleda-Curuś, Elana Meyers Taylor oraz siostry Chloe i Justine Dufour-Lapointe w rozmowie z Michelle Kwan poruszyły temat uprzedzeń i stereotypów panujących w sportowym świecie. Zawodniczki podkreślały, jak ważną kwestią jest równość płci, a także pokonywanie przeszkód i barier jakie pojawiają się nie tylko na początku, ale także na późniejszym etapie kariery.

Nie tylko zawodniczki, ale także Phil Duncan oraz Janet Fletcher z Procter & Gamble oraz Anita DeFrantz z Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego podczas spotkania podkreślili, że nie wolno dopuścić do sytuacji, w której płeć staje się przeszkodą w osiągnięciu marzeń i sukcesów na arenie międzynarodowej.

Niewidzialny sojusznik

Nowa kampania Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo” przygotowana na Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018, ma skłaniać do refleksji na ten temat. „Miłość ponad uprzedzenia” przedstawia prawdziwe historie zmagań sportowców widziane oczami ich mam oraz oddaje ducha Igrzysk Olimpijskich, które łączą mimo różnic. Ponieważ wszyscy, którzy doświadczyli uprzedzeń i osądów ze strony innych, mają bardzo potężnego sojusznika, osobę, która była przy nich od samego początku, broniąc ich mimo wszelkich przeciwności losu… swoją mamę.

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Przeczytaj inne:
Jasełka na Starówce po raz drugi!

Wspólną inicjatywę – podobnie jak w ubiegłym roku – zrealizowali: Centrum Myśli Jana Pawła II, Stowarzyszenie Rodziców Szkoły „Żagle” oraz...

Zamknij