Klimat retro w nowoczesnej odsłonie – kolekcja MOHITO na sezon jesień/zima 2013

Klimat retro w nowoczesnej odsłonie – kolekcja MOHITO na sezon jesień/zima 2013

Wyzwolona, zmysłowa, umiejętnie łącząca elementy retro z najgorętszymi trendami sezonu – właśnie taka kobieta wyłania się z kampanii MOHITO na sezon jesień/zima 2013.

 

Jesienno-zimowa kolekcja MOHITO to mix mody lat 60-tych i nowoczesności. Klasyczne fasony i wzory mieszają się z energetycznym kobaltem i różem, dodając kobiecego szyku mocno kontrastowym połączeniom czerni i bieli.

 

Start sezonu AW13 to także premiera nowej kampanii wizerunkowej wyprodukowanej przez I LIKE PHOTO. Za obiektywem ponownie stanął Marcin Kempski, który na swoim koncie ma m.in. sesje dla magazynów Elle, Harper’s Bazaar czy Cosmopolitan. Jego zdjęcia dla MOHITO utrzymane są w klimacie modern, idealnie oddającym ducha kobiety Mohito – pewnej siebie, śmiałej, odważnie łączącej klasykę z najświeższymi trendami.

Prezentacja kolejnych trendów obejmie swoim zasięgiem Internet, prasę i social media. Aby rozszerzyć zakres działań w tych ostatnich, z początkiem czerwca marka uruchomiła profil @mohitofashion w serwisie społecznościowym Instagram. Za pomocą tego kanału prezentuje zaplecze świata marki m.in. kulisy sesji zdjęciowych, pokazów mody oraz akcji specjalnych.

 

Jeszcze w tym roku planowane jest także otwarcie sklepu on-line marki MOHITO, dzięki któremu klientki będą mogły dokonywać zakupu naszych produktów bez konieczności wychodzenia z domu.

Copyright © 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone. Portal należy do grupy Obcasy.pl i używa cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"
Przeczytaj inne:
ALAN PARSONS LIVE PROJECT

The Alan Parsons Project stał się żywą legendą muzyki rozrywkowej, a to zapewne ze względu na ich własny styl, który...

Zamknij