Aneta Kręglicka i Anna Jagodzińska w kampanii Badura na sezon jesień-zima 2017/18!

Marka Badura łącząc obuwnicze tradycje z nowoczesnością stworzyła historię
o wyjątkowych kobietach – z dużą samoświadomością, pewnych siebie i swoich
wyborów.

Projektanci Badury dostrzegli różne oblicza kobiecości: czasem
zmysłowe i pełne elegancji, innym razem stanowcze i drapieżne. Proponują
kolekcję zróżnicowaną tak jak same kobiety oraz ich potrzeby. Na zdjęciach
z najnowszej kampanii widzimy zarówno delikatne damskie botki, jak i ciężkie,
wyraziste buty w rockowym stylu. Projekty rodzimej marki stworzone zostały
z najwyższej jakości skór bydlęcych, cielęcych oraz kozich.

Kampania na sezon jesień/zima 2017/18 to już trzeci projekt marki Badura,
w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Również tym razem ambasadorka
marki jawi się jako ikona klasy i stylu. Szlachetność Anety Kręglickiej
perfekcyjnie wpisuje się w klasyczne, tradycyjne oblicze Badury. Najnowsza
kampania stanowi odzwierciedlenie tych cech. W duecie z Anetą Kręglicką,
występuje topmodelka Anna Jagodzińska, znana ze współpracy z takimi
markami jak Chanel, Louis Vuitton, Givenchy, Balenciaga czy Kenzo. Anna
Jagodzińska jako jedyna modelka z Polski znalazła się na okładce
amerykańskiego wydania magazynu „Vogue”.

Zdjęcia do kampanii powstałe w modernistycznych wnętrzach, skupiają uwagę
na pełnych seksapilu, energetycznych sylwetkach. Na zdjęciach znajdujemy
zarówno drapieżność i rockowy pazur, jak i ponadczasowy styl glamour.
Twórcy kampanii nie zapomnieli również o kolekcji męskiej, którą prezentuje
grecki model Aristotelis, w przeszłości związany z takimi markami jak D&G,
Armani oraz Roberto Cavalli. Męska linia doskonale wpisuje się
w styl marki oraz charakterystykę całej kolekcji. W propozycjach dla mężczyzn
Badura stawia na klasykę, łącząc ją jednak z nowoczesnym podejściem do
projektowania.

  • Badura jesień-zima 2017/18
  • Zdjęcia: Zuza Krajewska/ LAF AM
  • Stylizacje: Karolina Gruszecka
  • Backstage: AIA ASÉ Pictures
  • Film: AIA ASÉ Pictures
  • Modele: Aneta Kręglicka, Anna Jagodzińska/Avanta Model, Aristotelis/Neva
  • Produkcja: LAF AM
  • Scenografia: Ewa Iwańczuk
  • Makijaż: Sylwia Rakowska | Van Dorsen Artists
  • Włosy: Piotr Wasiński | Van Dorsen Artists

BADURA – o marce

Najwyższa jakość użytych materiałów, wzornictwo wpisujące się w najnowsze trendy modowe oraz dbałość o
perfekcyjne wykonanie, to tylko niektó
re cechy, charakteryzujące produkty BADURA. Klientki marki doceniają
zmysłowość, elegancję i charakterystyczne dla marek premium rozwiązania.
Pasja tworzenia i chęć dostarczania ludziom produktów, które pozwalają się wyróżnić, dają radość, a do tego
zapewniają wygodę – to wszystko przyświecało założ ycielowi marki BADURA, kiedy otwierał niewielki warsztat
rzemieś
lniczy w 1979 roku. Mimo upływu czasu, te wartości nadal są ż ywe i determinują właścicieli marki do
ciągłego rozwoju firmy. Dzięki temu miliony osób doceniły już zalety produktów BADURA.
Ponadprzeciętna wygoda uż ytkowania i niepowtarzalny styl butów BADURA decydują o przywiązaniu klientów
do marki.
BADURA – bo styl zaczyna się od butów.

Copyright © 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone. Portal należy do grupy Obcasy.pl i używa cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"
Przeczytaj inne:
Sztuczna inteligencja w biznesie

Sztuczna inteligencja jest jednym z częściej wymienianych trendów technologicznych, które mają zrewolucjonizować współczesny biznes. Gartner wymienia AI w absolutnej czołówce...

Zamknij