Marka Badura łącząc obuwnicze tradycje z nowoczesnością stworzyła historię
o wyjątkowych kobietach – z dużą samoświadomością, pewnych siebie i swoich
wyborów.
Projektanci Badury dostrzegli różne oblicza kobiecości: czasem
zmysłowe i pełne elegancji, innym razem stanowcze i drapieżne. Proponują
kolekcję zróżnicowaną tak jak same kobiety oraz ich potrzeby. Na zdjęciach
z najnowszej kampanii widzimy zarówno delikatne damskie botki, jak i ciężkie,
wyraziste buty w rockowym stylu. Projekty rodzimej marki stworzone zostały
z najwyższej jakości skór bydlęcych, cielęcych oraz kozich.
Kampania na sezon jesień/zima 2017/18 to już trzeci projekt marki Badura,
w który zaangażowała się Aneta Kręglicka. Również tym razem ambasadorka
marki jawi się jako ikona klasy i stylu. Szlachetność Anety Kręglickiej
perfekcyjnie wpisuje się w klasyczne, tradycyjne oblicze Badury. Najnowsza
kampania stanowi odzwierciedlenie tych cech. W duecie z Anetą Kręglicką,
występuje topmodelka Anna Jagodzińska, znana ze współpracy z takimi
markami jak Chanel, Louis Vuitton, Givenchy, Balenciaga czy Kenzo. Anna
Jagodzińska jako jedyna modelka z Polski znalazła się na okładce
amerykańskiego wydania magazynu „Vogue”.
Zdjęcia do kampanii powstałe w modernistycznych wnętrzach, skupiają uwagę
na pełnych seksapilu, energetycznych sylwetkach. Na zdjęciach znajdujemy
zarówno drapieżność i rockowy pazur, jak i ponadczasowy styl glamour.
Twórcy kampanii nie zapomnieli również o kolekcji męskiej, którą prezentuje
grecki model Aristotelis, w przeszłości związany z takimi markami jak D&G,
Armani oraz Roberto Cavalli. Męska linia doskonale wpisuje się
w styl marki oraz charakterystykę całej kolekcji. W propozycjach dla mężczyzn
Badura stawia na klasykę, łącząc ją jednak z nowoczesnym podejściem do
projektowania.
- Badura jesień-zima 2017/18
- Zdjęcia: Zuza Krajewska/ LAF AM
- Stylizacje: Karolina Gruszecka
- Backstage: AIA ASÉ Pictures
- Film: AIA ASÉ Pictures
- Modele: Aneta Kręglicka, Anna Jagodzińska/Avanta Model, Aristotelis/Neva
- Produkcja: LAF AM
- Scenografia: Ewa Iwańczuk
- Makijaż: Sylwia Rakowska | Van Dorsen Artists
- Włosy: Piotr Wasiński | Van Dorsen Artists
BADURA – o marce
Najwyższa jakość użytych materiałów, wzornictwo wpisujące się w najnowsze trendy modowe oraz dbałość o
perfekcyjne wykonanie, to tylko niektó
re cechy, charakteryzujące produkty BADURA. Klientki marki doceniają
zmysłowość, elegancję i charakterystyczne dla marek premium rozwiązania.
Pasja tworzenia i chęć dostarczania ludziom produktów, które pozwalają się wyróżnić, dają radość, a do tego
zapewniają wygodę – to wszystko przyświecało założ ycielowi marki BADURA, kiedy otwierał niewielki warsztat
rzemieś
lniczy w 1979 roku. Mimo upływu czasu, te wartości nadal są ż ywe i determinują właścicieli marki do
ciągłego rozwoju firmy. Dzięki temu miliony osób doceniły już zalety produktów BADURA.
Ponadprzeciętna wygoda uż ytkowania i niepowtarzalny styl butów BADURA decydują o przywiązaniu klientów
do marki.
BADURA – bo styl zaczyna się od butów.
Leave a comment