Fundacja Świętego Mikołaja z radiową Trójką pomagają dzieciom

Akcja „Idą Święta” w Trójce, to cykl czterech aukcji prowadzonych przez Kubę Strzyczkowskiego. W najbliższy piątek, 27 listopada w godz. 16.00-19.00, odbędzie się pierwsza – transmitowana na żywo – aukcja przedmiotów, które w tym roku podarowali m.in. Wisława Szymborska, Maria Kaczyńska, Jolanta Kwaśniewska i Anna Dymna. Przedmioty z tej licytacji to:
* Unikatowy zestaw „Trzeszczących Płyt” oraz książkę „Rozmowy Trzecie” od Piotra Kaczkowskiego
* Oprawiony rysunek Wiesława Dymnego od Anny Dymnej
* Biżuteria indiańska z piór od Wojciecha Cejrowskiego
* Koszulka Realu Madryt z autografami piłkarzy od Hirka Wrony
Radiowa Trójka zachęca także do zakupu płyt pt. „Idą Święta 3”. Płytę skomponował i zaaranżował Wojciech Zieliński oraz Wojciech Kaleta. Wśród wykonawców znaleźli się m.in.: dziennikarze Trójki – Artur Andrus, Piotr Baron, Wojciech Mann, Barbara Marcinik, Michał Olszański, Piotr Stelmach, Kuba Strzyczkowski, Halina Wachowicz. Chór tworzą: Anna Ozner, Monika Urlik. Za kompozycję i aranżację odpowiadają: Michał Rusinek, i Kuba Strzyczkowski. Oprawę graficzną płyty stworzył Maciej Darmetko, a rysunki przekazała Fundacja Świętego Mikołaja. Całkowity dochód z aukcji oraz sprzedaży płyt zostanie przekazany na Fundusz Edukacyjny na rzecz rodzinnych domów dziecka i rodzin zastępczych.
„Święta Bożego Narodzenia to niezwykle radosny i rodzinny czas. W tym okresie chętnie pomagamy potrzebującym, a dzieci z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka szczególnie potrzebują wsparcia. Cieszymy się, że tacy partnerzy jak Program III Polskiego Radia popierają kampanię Grunt to rodzina. Dzięki inicjatywom takim, jak akcja „Idą Święta”, możemy dodatkowo wesprzeć naszych podopiecznych, którzy zyskają szansę na rozwój i realizację swoich marzeń” – mówi Michał Rżysko z Fundacji Świętego Mikołaja.
Radiowa Trójka po raz kolejny przyłączyła się do akcji Grunt to rodzina wspierając rodzinne domy dziecka z całej Polski i pomagając w wyrównywaniu ich szans edukacyjnych. Dzięki zaangażowaniu słuchaczy, Program III PR przekazuje środki finansowe na Fundusz Edukacyjny, z którego finansowane są zajęcia językowe, sportowe czy artystyczne. Kampania pozwala podopiecznym Fundacji Świętego Mikołaja uczestniczyć w wyjazdach integracyjnych i zwiedzaniu najciekawszych miejsc w Polsce. Tylko w czasie trwania zeszłorocznej akcji Grunt to rodzina z pomocy skorzystało 920 dzieci, a na realizację 158 zwycięskich pomysłów przeznaczono kwotę niemal 1,3 mln zł.
Szczegółowe informacje o kampanii i działaniach Fundacji Świętego Mikołaja można znaleźć na stronie internetowej www.mikolaj.org.pl.

Copyright © 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone. Portal należy do grupy Obcasy.pl i używa cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"
Przeczytaj inne:
Natalia Nykiel gościem specjalnym w finałowym odcinku The Voice Kids

Ta dziewczyna zna wszystkich ludzi na wyspie, a jednak postanawia wyruszyć w podróż, by odnaleźć skarb oceanu. Znacie Vaianę? Atmosferę...

Zamknij