• LifeStyle
    Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki produktów AGD Teesa

    1 lipca startuje kampania marketingowa marki Teesa, specjalizującej się w produkcji urządzeń małego AGD. Zaplanowane działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i oferowanych przez nią produktów oraz wzbudzenie zainteresowania i zaufania odbiorców. Twarzą marki Teesa została Małgorzata Rozenek-Majdan. Teesa, to dostępna na rynku od 2015 roku marka, oferująca w przystępnych cenach wysokiej jakości produkty […]

  • Święta
    Jak zrobić ładne pisanki na śniadanie wielkanocne?

    Przygotowania do Świąt Wielkanocnych bywają naprawdę absorbujące. Sporo czasu musimy spędzić w sklepach, aby zdobyć wszystkie niezbędne produkty do przygotowania potraw. Następnie czekają nas godziny pracy w kuchni, ale czas możemy ograniczyć, wybierając smaczne, ale łatwe w przygotowaniu przepisy.

  • LifeStyle
    OCHNIK w doborowym towarzystwie

    Marka OCHNIK w przyszłym roku będzie celebrować okrągły jubileusz. Przez prawie trzydzieści lat działalności otworzyła 96 salonów sprzedaży i nadal poszerza swój asortyment. 17 X w warszawskiej Galerii Mokotów, w obecności dziennikarzy i gwiazd, miało miejsce otwarcie nowego, powiększonego salonu marki, połączone z prezentacją kolekcji jesień–zima 2018/2019.

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"