Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki produktów AGD Teesa

1 lipca startuje kampania marketingowa marki Teesa, specjalizującej się w produkcji urządzeń małego AGD. Zaplanowane działania mają na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i oferowanych przez nią produktów oraz wzbudzenie zainteresowania i zaufania odbiorców. Twarzą marki Teesa została Małgorzata Rozenek-Majdan.

Teesa, to dostępna na rynku od 2015 roku marka, oferująca w przystępnych cenach wysokiej jakości produkty z segmentu małego AGD, które pomagają nie tylko zadbać o wygląd i porządek w domu, ale także zaserwować domownikom lub gościom najbardziej wyszukane potrawy. W portfolio marki znajdują się też produkty z kategorii beauty, jak lokówki i prostownice, a także inne przydatne w domu urządzenia – żelazka parowe, ekspresy do kawy, wieloczynnościowe roboty kuchenne oraz wyciskarki i blendery, które umożliwiają szybkie przygotowanie świeżych soków i koktajli z owoców i warzyw.
W związku ze znacznym rozwojem portfolio w ostatnim czasie, na rok 2019 zaplanowana została kampania reklamowa, której celem jest poszerzenie świadomości marki wśród klientów. Do współpracy zaproszono Małgorzatę Rozenek-Majdan, która została ambasadorką marki Teesa.

– Jest mi niezmiernie miło reprezentować markę, która jest w stanie zaoferować kobietom produkty, których jakość i funkcjonalność sprosta wszelkim oczekiwaniom, a jednocześnie ich cena nie zrujnuje domowego budżetu. – mówi o współpracy z marką Teesa Małgorzata Rozenek-Majdan.

Głównym elementem kampanii reklamowej marki Teesa jest telewizyjny spot reklamowy, wyprodukowany przez Design Studio firmy Lechpol Electronics, w którym głos ambasadorki marki opowiada o dniu z życia kobiety. W materiale twórcy zwracają uwagę, że każda kobieta niezależnie od tego czym się zajmuje, potrzebuje produktów dopasowanych do swojego stylu życia. Takie produkty znajdzie ona w portfolio marki Teesa.

Trwająca kampania reklamowa obejmuje 30 s. spoty emitowane w TVP 2, TVN, TVN Style oraz HGTV, których zakupem zajął się dom mediowy Mediapol. W działaniach promocyjnych położono także silny nacisk na akcje w punktach sprzedaży oraz w Internecie. Aktywności reklamowe w sieci będą opierać się na Facebooku i Instagramie oraz kanale YouTube. Dodatkowym elementem promocji marki Teesa jest też zaplanowana na drugą połowę roku kampania billboardowa na ok. 150 nośnikach w całej Polsce. Działania PR-owe koordynowane są wewnętrznie.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Adres redakcji: ul. Obrazkowa 2, 03-188 Warszawa | tel. redakcyjny: +48 512 936 995 | e-mail: blog@obcasy.pl

Przeczytaj inne:
„Metamorfoza Panny Młodej” z Annais Bridal

4 miasta, 4 salony, 12 niezwykłych przemian! W najbliższy piątek 18 listopada rozpoczynamy serię metamorfoz dla przyszłych Panien Młodych. To...

Zamknij