Tribute to The Beatles – magiczny koncert w Sali Kongresowej już za nami.

„50 lat minęło…” a muzyka The Beatles pozostaje nieśmiertelna! Potwierdzeniem tego stwierdzenia był występ The Magic Of The Beatles. Publiczność wypełniająca po brzegi Salę Kongresową miała szansę poczuć niepowtarzalną atmosferę jaka panowała na koncertach w latach 60-tych, gdy w muzyce królował rock ‘n’ roll, a idolami pokolenia byli John, Paul, George i Ringo. Stroje, instrumenty, wygląd muzyków – wszystko wzorowane na prawdziwej legendarnej formacji. Były one niezastąpionymi elementami dopełniającymi oryginalne aranżacje tych niezapomnianych hitów. Największe przeboje Beatlesów m.in. Love Me Do, Yellow Submarine, She Loves You, i oczywiście All You Need Is Love poderwały widzów z miejsc i spowodowały, że cała sala entuzjastycznie wtórowała głosom płynącym ze sceny. Koncert był niewątpliwie muzyczną i wizualną przyjemnością, która nadała wyjątkowego charakteru jubileuszowi 50 – tej rocznicy powstania legendarnej brytyjskiej grupy.

foto. R.Nowakowski

W Sali Kongresowej trudno było znaleźć wolne miejsca. Blisko 3000 tysiące osób zgromadziło się, aby usłyszeć największe miłosne przeboje wszechczasów. Już pierwsze takty wprowadziły publiczność w doskonały nastrój i nie pozwoliły spokojnie siedzieć na miejscu. Widzowie śpiewali razem z zespołem, który przyleciał prosto z Manchesteru. Każdy zagrany utwór był doskonale wszystkim znanym ponadczasowym hitem. Projekt The Magic of The Beatles był jak podróż w czasie do chwili, kiedy muzyka była ucieczką od szarej rzeczywistości. Do czasów, kiedy dźwięki gitar, wyjątkowe głosy tworzyły największe muzyczne przeboje, a niesamowita charyzma Beatlesów rozpalała emocje i porywała miliony. Walentynkowy koncert był potwierdzeniem, że muzyka czwórki z Liverpoolu jest wciąż atrakcyjna, wiecznie modna i nadal ma wielu fanów.

Pięćdziesiąta rocznica powstania The Beatles była pełna największych przebojów i fenomenalnej muzyki na żywo. „Twist and shout” – tak bawiła się Sala Kongresowa!

Organizatorem koncertu The Magic of The Beatles była agencja marketingu muzycznego STX JAMBOREE.
Patronami koncertu byli: Radio Złote Przeboje, Wirtualna Polska, AMS, dziennik Metro, tygodnik Gala, Metromedia, Mediamikser.pl, Infomusic, The Visitor, Warsaw Insider, firma Hator oraz TVN Warszawa.
Partner koncertu: firma transportowa TRANS-NIKA

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Przeczytaj inne:
Gdzie spędzić lato 2015 roku? Te wyspy mogą się okazać hitem!

Istnieje wiele wysp, które od lat są chętnie odwiedzane przez turystów. Rodos, Kos, Korfu czy Kreta to tylko największe gwiazdy...

Zamknij