„50 lat minęło…” a muzyka The Beatles pozostaje nieśmiertelna! Potwierdzeniem tego stwierdzenia był występ The Magic Of The Beatles. Publiczność wypełniająca po brzegi Salę Kongresową miała szansę poczuć niepowtarzalną atmosferę jaka panowała na koncertach w latach 60-tych, gdy w muzyce królował rock ‘n’ roll, a idolami pokolenia byli John, Paul, George i Ringo. Stroje, instrumenty, wygląd muzyków – wszystko wzorowane na prawdziwej legendarnej formacji. Były one niezastąpionymi elementami dopełniającymi oryginalne aranżacje tych niezapomnianych hitów. Największe przeboje Beatlesów m.in. Love Me Do, Yellow Submarine, She Loves You, i oczywiście All You Need Is Love poderwały widzów z miejsc i spowodowały, że cała sala entuzjastycznie wtórowała głosom płynącym ze sceny. Koncert był niewątpliwie muzyczną i wizualną przyjemnością, która nadała wyjątkowego charakteru jubileuszowi 50 – tej rocznicy powstania legendarnej brytyjskiej grupy.
W Sali Kongresowej trudno było znaleźć wolne miejsca. Blisko 3000 tysiące osób zgromadziło się, aby usłyszeć największe miłosne przeboje wszechczasów. Już pierwsze takty wprowadziły publiczność w doskonały nastrój i nie pozwoliły spokojnie siedzieć na miejscu. Widzowie śpiewali razem z zespołem, który przyleciał prosto z Manchesteru. Każdy zagrany utwór był doskonale wszystkim znanym ponadczasowym hitem. Projekt The Magic of The Beatles był jak podróż w czasie do chwili, kiedy muzyka była ucieczką od szarej rzeczywistości. Do czasów, kiedy dźwięki gitar, wyjątkowe głosy tworzyły największe muzyczne przeboje, a niesamowita charyzma Beatlesów rozpalała emocje i porywała miliony. Walentynkowy koncert był potwierdzeniem, że muzyka czwórki z Liverpoolu jest wciąż atrakcyjna, wiecznie modna i nadal ma wielu fanów.
Pięćdziesiąta rocznica powstania The Beatles była pełna największych przebojów i fenomenalnej muzyki na żywo. „Twist and shout” – tak bawiła się Sala Kongresowa!
Organizatorem koncertu The Magic of The Beatles była agencja marketingu muzycznego STX JAMBOREE.
Patronami koncertu byli: Radio Złote Przeboje, Wirtualna Polska, AMS, dziennik Metro, tygodnik Gala, Metromedia, Mediamikser.pl, Infomusic, The Visitor, Warsaw Insider, firma Hator oraz TVN Warszawa.
Partner koncertu: firma transportowa TRANS-NIKA
Leave a comment