Najnowsze centrum handlowe Plac Unii Citty Shopping w Warszawie warto odwiedzić nie tylko ze względu na ciekawą architekturę i dogodną lokalizację. Plac Unii to przede wszystkim bogata oferta znanych, światowych marek. W listopadzie zostały otwarte kolejne nowe butiki Potis & Verso, Zuccastregata, Laura Ashley i Bobbi Brown.
Potis & Verso to elegancki salon z damska odzieżą zaprojektowaną dla pewnych siebie i wymagających kobiet. Charakteryzuje się unikalnym zestawieniem ponadczasowej klasyki i najnowszych trendów ze światowych wybiegów. Kolekcje marki zaprojektowane są tak, by zapewnić elegancki i stylowy wizerunek na każdą okazję. Najwyższej jakości tkaniny, staranność wykonania oraz dbałość o detale sprawiają, że w ubraniach Potis & Verso każda kobieta czuje się niczym w kreacjach szytych na miarę.
Kolejną z nowości w Placu Unii
jest salon obchodzącej w tym roku 60. urodziny marki Laura Ashley – jednej z najbardziej cenionych na świecie marek oferujących wyposażenie wnętrz i akcesoria. Charakterystyczny styl inspirowany wzornictwem z epoki królowej Wiktorii znajduje wielbicieli na całym świecie. Romantyczna kwiatowa ornamentyka, pastelowe kolory oraz naturalne materiały sprawiają, że meble i dodatki Laura Ashley inspirują do aranżacji wnętrz – od przytulnego, rustykalnego stylu, po ponadczasową elegancję, wnosząc do domu piękno i ciepło. Każde pomieszczenie zyska na uroku dzięki szerokiej gamie kobiecych dodatków – świeczników, ramek na zdjęcia czy praktycznych szklanych szkatułek.
W Placu Unii pojawił się także salon Zuccastregata. Włoska marka proponuje szeroką gamę produktów do domu wykonanych z najwyższej jakości materiałów. W kolekcjach znajdziemy różnorodne akcesoria sypialniane, m.in. pidżamy, szlafroki i kapcie. Wszystkie produkty charakteryzują się oryginalnym, kolorowym wzornictwem, które świetnie sprawdza się zarówno w przypadku linii dla dzieci w różnym wieku, jak i damskich i męskich propozycji.
Fanki perfekcyjnego makijażu z pewnością zainteresuje pierwszy w Polsce butik Bobbi Brown. Stworzona przez amerykańską wizażystkę marka znana jest z palety naturalnych odcieni idealnych dla kobiet o różnych typach urody, w każdym wieku. Produkty marki tworzone są zgodnie z zasadą „każda kobieta może nauczyć się, jak zostać ekspertem od własnego makijażu” – dzięki temu każda z nas może z łatwością wydobyć swoje naturalne piękno.
O Placu Unii:
Plac Unii City Shopping to nowe centrum handlowe w Warszawie, stanowiące cześć wielofunkcyjnego kompleksu Plac Unii, zlokalizowanego w wyjątkowym miejscu – na granicy Śródmieścia i Mokotowa. Na trzech poziomach Plac Unii City Shopping mieszczą się salony popularnych marek, ekskluzywne butiki, punkty usługowe i gastronomiczne oraz Supersam, nad którymi rozciąga się imponujący szklany dach. Architektura Placu Unii nawiązuje do jednego z najstarszych i najbardziej znanych nowojorskich drapaczy chmur – Flatiron. Koncepcja opracowana przez renomowaną pracownię APA Kuryłowicz & Associates charakteryzuje się wizjonerskim połączeniem jakości i funkcjonalności z estetyką, jak również nowoczesności z historycznym kontekstem lokalizacji.
Leave a comment