W czwartek 20 września 2018 r. w budynku CEDET w Warszawie przy ul. Kruczej 50 został otwarty nowy flagowy salon sieci SMYK. W ten sposób sklep wrócił do swojej historycznej lokalizacji. Z tej okazji dla wszystkich odwiedzających przygotowano specjalny rabat w wysokości 20% na cały asortyment oraz wiele atrakcji dla dzieci.
– Ogromnie się cieszymy, że nasz flagowy salon wrócił do kultowego miejsca, jakim jest CEDET. Właśnie tutaj w 1977 roku zaczęła się historia DH SMYK, który jako pierwszy w Polsce, w tak kompleksowy sposób, realizował potrzeby rodziców i był w stanie sprostać wymaganiom najmłodszych. To ten sklep był protoplastą nowoczesnej sieci, jaką dzisiaj jest SMYK. Stworzyliśmy to miejsce na nowo, tak aby z jednej strony odpowiadało na rosnące oczekiwania klientów – takie jak wygodne zakupy, dobrze zagospodarowana przestrzeń czy udogodnienia dla najmłodszych oraz ich rodziców, a z drugiej nawiązywało do sklepu sprzed lat. Chcemy, by SMYK przy Kruczej 50 najpełniej wyrażał naszą misję: „Oferować wszystko, czego potrzebują i o czym marzą dzieci”. Serdecznie zapraszam wszystkich do wspólnego świętowania naszego powrotu do CEDETu i życzę udanych zakupów. – powiedział Marek Janeczko, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Operacyjnych SMYK Holding S.A.
– Zakończona sukcesem rewitalizacja CEDETu jest wypadkową nowoczesnego myślenia o budynku, dostosowania go do dzisiejszych potrzeb z jednoczesnym poszanowaniem jego historii. Niezmiernie cieszę się z faktu, że flagowy sklep SMYK wraca pod swój pierwotny adres, ponieważ obecność tej marki w tym miejscu dla wszystkich mieszkańców Warszawy nierozerwalnie wiąże się z historią CEDETu.– dodaje Jacek Wachowicz, prezes IMMOBEL Poland.
Nowy salon o powierzchni niemal 1500 metrów kwadratowych zajmuje dwa poziomy. Parter przeznaczony jest na odzież, akcesoria oraz zabawki dla niemowląt i dzieci w wieku do 2 lat. Znajduje się tu również w pełni wyposażona Fabryka Miśków, umożliwiająca stworzenie własnego pluszaka z indywidualnie nagranym głosem. Na tym poziomie zachowano i wyeksponowano element poprzedniej konstrukcji budynku, który przypomina o kilkudziesięcioletniej tradycji tego miejsca. Na piętro, podobnie jak dawniej, można się dostać wjeżdżając ruchomymi schodami. Drogę na nie wskazują pluszowe misie w samolocie, balonie i na lotni, a przeszklony i oświetlony mechanizm schodów stanowi dodatkową atrakcję.
Przestrzeń handlowa na piętrze przeznaczona jest m.in. na odzież i zabawki dla dzieci do 14 roku życia. Znajduje się tu obszerna strefa SMIKI oraz kolorowe kąciki marek takich jak Mattel czy Hasbro, a także witryna z zestawami Lego, panel do układania klocków i dekoracyjny fragment toru Hot Wheels. W części z odzieżą i akcesoriami Cool Club powstała „strefa beauty” z toaletką i lustrem dla małych dam oraz monitory, które zamieniają się w lustra, kiedy podchodzi do nich klient.
Dla odwiedzających nowy salon SMYKA między 20 a 22 września przygotowano wiele niespodzianek. Dzieci będą mogły m.in. nauczyć się magicznych sztuczek od prawdziwego magika, ozdabiać koszulki SMYKA, przygotowywać jesienne prace plastyczne, układać wzory z koralików Aquabeads, kolorować obrazki z My Little Pony i Play-Doh, czy też zagrać w Twistera. W salonie i jego okolicach nie zabraknie również ulubionych bohaterów najmłodszych: dzieci spotkają Gru, Minionka, Królika Binga czy postaci Sylvanian Families, a także ludziki LEGO i tubkę Play-Doh, która będzie rozdawała ciastolinę i zachęcała do zabawy.
Na najmłodszych czeka również magiczne lustro, malowanie buziek, balonowe zoo, zaplatanie kolorowych warkoczyków i robienie brokatowych tatuaży. Czas, w którym dzieci będą się bawić pod okiem animatorów, rodzice będą mogli przeznaczyć na zakupy z wyjątkowym rabatem w wysokości 20% na cały asortyment.
Leave a comment