Zmysłowa premiera kolekcji Dekton Stonika

Zmysłowa premiera kolekcji Dekton Stonika

Nowa propozycja Cosentino, światowego lidera w zakresie produkcji powierzchni ultrakompaktowych, konglomeratów kwarcowych i kamienia naturalnego, stała się punktem wyjścia do podróży po świecie zmysłów, w jaką hiszpańska marka zabrała zgromadzonych tego wieczoru gości.

Premiera najnowszej kolekcji Cosentino, która odbyła się w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, zgromadziła wielu przedstawicieli mediów, uznanych pracowni architektonicznych, studiów kuchennych i pracowni kamieniarskich, pracujących z produktami Cosentino od lat. Gości powitała Anna Dec, by następnie oddać głos Miguelowi Sierra, Dyrektorowi Generalnemu Cosentino Polska. Gospodarz wieczoru opowiedział przybyłym o założeniach stworzenia Stoniki, zaawansowanej technologicznie kolekcji o hiperrealistycznym pięknie, pozostającej wzorniczo jak najbliżej natury i pozwalającej cieszyć się naturalnym pięknem, nawet w najbardziej wymagających przestrzeniach.

Nieoczekiwaną atrakcją wieczoru była prezentacja kolekcji mobilnych mebli Normand by Dekton, powstałych w oparciu o najnowsze wzory kolekcji Stonika. Inspirującą, merytoryczną opowieść poprowadziła Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska. Goście mogli przekonać się na żywo, jak nowa propozycja marki sprawdza się w realnym użytkowaniu, siedząc w trakcie przemówienia przy niezwykłych stolikach kawowych, projektu brazylijskiego projektanta Arthura Athayde, które wkrótce wejdą do oficjalnej sprzedaży.

Zmysłowa premiera kolekcji Dekton Stonika

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Przeczytaj inne:
Kobiety w IT? Idziemy do przodu, ale jest tu jeszcze wiele do zrobienia

Branża IT rozwija się w szybkim tempie, a na rynku brakuje coraz więcej programistów – chyba każdy z nas miał...

Zamknij