Nowa propozycja Cosentino, światowego lidera w zakresie produkcji powierzchni ultrakompaktowych, konglomeratów kwarcowych i kamienia naturalnego, stała się punktem wyjścia do podróży po świecie zmysłów, w jaką hiszpańska marka zabrała zgromadzonych tego wieczoru gości.
Premiera najnowszej kolekcji Cosentino, która odbyła się w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal, zgromadziła wielu przedstawicieli mediów, uznanych pracowni architektonicznych, studiów kuchennych i pracowni kamieniarskich, pracujących z produktami Cosentino od lat. Gości powitała Anna Dec, by następnie oddać głos Miguelowi Sierra, Dyrektorowi Generalnemu Cosentino Polska. Gospodarz wieczoru opowiedział przybyłym o założeniach stworzenia Stoniki, zaawansowanej technologicznie kolekcji o hiperrealistycznym pięknie, pozostającej wzorniczo jak najbliżej natury i pozwalającej cieszyć się naturalnym pięknem, nawet w najbardziej wymagających przestrzeniach.
Nieoczekiwaną atrakcją wieczoru była prezentacja kolekcji mobilnych mebli Normand by Dekton, powstałych w oparciu o najnowsze wzory kolekcji Stonika. Inspirującą, merytoryczną opowieść poprowadziła Aneta Konowrocka, Marketing Coordinator Cosentino Polska. Goście mogli przekonać się na żywo, jak nowa propozycja marki sprawdza się w realnym użytkowaniu, siedząc w trakcie przemówienia przy niezwykłych stolikach kawowych, projektu brazylijskiego projektanta Arthura Athayde, które wkrótce wejdą do oficjalnej sprzedaży.
Leave a comment