Kolekcja AliExpress x Maffashion na tegorocznej edycji Flesz Fashion Night

Kolekcja AliExpress x Maffashion na tegorocznej edycji Flesz Fashion Night

Oryginalne tkaniny i połyskujące tekstury, uniwersalne fasony oraz neonowe kolory – to właśnie przykuło uwagę gości Flesz Fashion Night w kolekcji AliExpress x Maffashion, która została stworzona specjalnie na to wydarzenie.
Kolekcja, którą można było zobaczyć 3 września w trakcie gali Flesz Fashion Night – jednego z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce – jest efektem unikalnej współpracy AliExpress, jednej z największych platform e-zakupowych na świecie należącej do Alibaba Group, z Maffashion, polską blogerką doskonale znaną internetowym fanom modowych trendów. AliExpress po raz pierwszy zdecydowało się połączyć siły ze znaną postacią polskiej blogosfery modowej, otwierając tym samym nowy rozdział swojej obecności w Polsce.
Co wywarło największe wrażenie na gościach i fanach Maffashion? Połącznie modnych i nowoczesnych fasonów oraz spójność całej kolekcji, w której widoczny jest styl autorki. W kolekcji stworzonej na galę Flesz Fashion Night znajdziemy efektowne marynarki, bandażowe i krótkie topy, body, kombinezony oraz szorty rowerowe, czyli modne fasony, które dodatkowo silnie nawiązują do stylu lat 80. – motywu przewodniego tegorocznej edycji wydarzenia. Konsekwentnie pojawiają się w niej również powracające motywy i detale, które zobaczymy na rękawach bomberek czy na zielonej spódnicy

Moda w centrum zainteresowania

Obecność marki na wydarzeniu i współpraca z topową polską influencerką pokazuje zainteresowanie AliExpress branżą modową, w której serwis dostrzega wielki potencjał. Platforma już umożliwiła rejestrację handlowcom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom w czterech pilotażowych krajach poza Chinami: Włoszech, Hiszpani, Turcji i Rosji, pozwalając im sprzedawać lokalnie i za granicą na wybranych rynkach, gdzie konsumenci mogą cieszyć się jeszcze szerszą ofertą produktów i podążać za trendami modowymi z wiodących światowych rynków. W Polsce na przykład, dostępny jest różnorodny asortyment od Tureckich marek. Udział na Flesz Fashion Night stanowi również początek intensywnego sezonu dla AliExpress, z 11.11 Global Shopping Festival (Światowym Festiwalem Zakupów) na czele zaplanowanym na listopad. Klienci, którzy jeszcze nigdy nie robili zakupów przez AliExpress dalej mogą oszczędzić $4 na zamówieniach powyżej $5 korzystając z kodu FLESZ na stronie AliExpress lub w aplikacji mobilnej.

AliExpress

AliExpress (www.aliexpress.com) to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 roku, który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.

Flesz Fashion Night

Gala Flesz Fashion Night to jedno z największych wydarzeń w polskim świecie mody. Organizatorem gali jest magazyn Flesz Gwiazdy & Styl – dwutygodnik wydawany przez Edipresse Polska od 2011 roku, pozycjonujący się pomiędzy magazynami z kategorii people a rynkiem magazynów kobiecych. Na wybiegu podczas Flesz Fashion Night co roku pojawiają się projekty ikon polskiego świata mody – Macieja Zienia, Agnieszki Maciejak, Łukasza Jemioła, duetu MMC czy Paprocki & Brzozowski. Wydarzenie przyciąga najważniejszych celebrytów ze świata mody, muzyki, filmu czy biznesu.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Adres redakcji: ul. Obrazkowa 2, 03-188 Warszawa | tel. redakcyjny: +48 512 936 995 | e-mail: blog@obcasy.pl

Przeczytaj inne:
Maria Czubaszek, Artur Andrus. Każdy szczyt ma swój Czubaszek

18 października nakładem Prószyńskiego i S-ki w księgarniach pojawi się wyjątkowa książka: wywiad-rzeka przeprowadzony przez Artura Andrusa z Marią Czubaszek....

Zamknij