Ambasadorzy marki Maffashion i Żabson tym razem w towarzystwie nowej osoby w rodzinie adidas, gamera Yoshihito Mayoshe prezentują model butów Supercourt. Ich zdjęcia będzie można zobaczyć w kampanii przygotowanej we współpracy adidas Originals i sieci sklepów Sizeer.
“Projektujemy buty, które ikoną stają się dzięki ludziom”
Ponadczasowy design wychodzi poza granice mody i kultury. Od czerwcowej premiery, klasyczny, skórzany model Supercourt zyskał miano absolutnego must have. To wszystko za sprawą zbieranych przez lata doświadczeń marki w tworzeniu butów na boiska. Z czasem ich użytkownicy nadali im zupełnie nową funkcję, na zawsze zmieniając je w lifestylowe sneakersy.
W najnowszej kampanii Supercourt podążamy tą samą drogą, pokazując codzienne doświadczenia grupy znajomych spędzających czas w miejskim otoczeniu. Śledzimy ich podróż, w której zaprojektowane z dbałością o szczegóły buty, uchwycone zostały w beztroskich i autentycznych sytuacjach. Supercourt stają się wizualnym pamiętnikiem tej podróży.
Inspirowane kulturą uliczną, pełne autentyczności i zabawy zdjęcia zostały wykonane przez cenionego w branży reklamowej fotografa i reżysera – Daniela Jaroszka. W sesji Maff, Żabson i Yoshi spotykają się, by wspólnie spędzić
weekend w mieście. Dynamiczne ujęcia w pełni oddają charakter kampanii. Do kampanii został przygotowany także materiał wideo, za który Daniel odpowiadał wspólnie z Magdą Zielińską, specjalizującą się w spontanicznej i pełnej
naturalnego ruchu narracji obrazem. Materiały kampanijne już niebawem będzie można zobaczyć na billboardach w całej Polsce, w sklepach Sizeer i materiałach reklamowych w kilku krajach Europy Środkowo Wschodniej.
W stylizacjach przygotowanych przez Michała Koszka oldschool spotyka się z newschoolem. Pastelowe dresy z trzema paskami dopełniają neutralne jeansy i katany. Dzięki takim zestawieniom przedstawione w trzech kolorystykach sneakersy Supercourt nie znikają z pierwszego planu.
Leave a comment