Penélope i Mónica Cruz rekomendują firmę Charles Vögele

Od jesieni 2010 będą one twarzami obejmującej całą grupę kampanii wizerunkowej marki Biaggini.

W ramach angażu siostry zaprojektują kolekcję dla nowej marki „Biaggini VIOLETT”. Ta ekskluzywna kolekcja zostanie po raz pierwszy przedstawiona w trakcie Opening Night of Fashion Days firmy Charles Vögele, 3 listopada 2010 roku. Start kolekcji nastąpi na wiosnę 2011 roku. „Biaggini VIOLETT” będzie wysokiej jakości kolekcją przyjęciowo-koktajlową i uzupełni markę Biaggini w górę.

André Maeder, dyrektor generalny Grupy Charles Vögele mówi: „Poprzez zaangażowanie Penélope i Móniki Cruz udało nam się zdobyć dwie znane na całym świecie aktorki jako ambasadorki Biaggini. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że w osobach obu Hiszpanek udało nam się znaleźć duet, który idealnie pasuje do Charles Vögele urokiem osobistym, radością życia, filozofią i kompetencją z zakresu mody”.

Copyright © 2016 Wszelkie prawa zastrzeżone. Portal należy do grupy Obcasy.pl i używa cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"
Przeczytaj inne:
Jak Karol Wojtyła przekonał Kościół do kultu Bożego Miłosierdzia

13 stycznia w księgarniach ukaże się nowa książka Ewy K. Czaczkowskiej Papież, który uwierzył. Jak Karol Wojtyła przekonał Kościół do...

Zamknij