Penélope i Mónica Cruz rekomendują firmę Charles Vögele

Od jesieni 2010 będą one twarzami obejmującej całą grupę kampanii wizerunkowej marki Biaggini.

W ramach angażu siostry zaprojektują kolekcję dla nowej marki „Biaggini VIOLETT”. Ta ekskluzywna kolekcja zostanie po raz pierwszy przedstawiona w trakcie Opening Night of Fashion Days firmy Charles Vögele, 3 listopada 2010 roku. Start kolekcji nastąpi na wiosnę 2011 roku. „Biaggini VIOLETT” będzie wysokiej jakości kolekcją przyjęciowo-koktajlową i uzupełni markę Biaggini w górę.

André Maeder, dyrektor generalny Grupy Charles Vögele mówi: „Poprzez zaangażowanie Penélope i Móniki Cruz udało nam się zdobyć dwie znane na całym świecie aktorki jako ambasadorki Biaggini. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że w osobach obu Hiszpanek udało nam się znaleźć duet, który idealnie pasuje do Charles Vögele urokiem osobistym, radością życia, filozofią i kompetencją z zakresu mody”.

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Przeczytaj inne:
Najpopularniejsze zabawki dla dzieci

Czym kierują się mamy, wybierając zabawkę dla swojego dziecka? Czy na decyzje ma wpływ estetyka produktu, jego jakość a może...

Zamknij