Metalove z Golden Rose

Metalove z Golden Rose

5 grudnia 2017 roku w eleganckiej, pełnej złotych akcentów Restauracji Fat Buddha w Warszawie marka Golden Rose zaprezentowała nowy, pełny blasku trend – makijaż, w którym prym wiodą połyskliwe, metaliczne akcenty. Tym eventem Golden Rose zaprezentowała ogromną gamę swoich nowości, pokazując produkty, które swoim glow uwiodły publikę – przedstawicieli mediów i piękne celebrytki.

Gorące, metaliczne nowości Golden Rose przedstawił w kilku słowach reporter Mateusz Hładki. Natomiast wizażystka marki, Kaja Ochał, potwierdziła obietnice producenta wykonując wspaniały makijaż pięknej Agacie Biernat – aktualnej Miss Polonia 2017.

 

Metalove z Golden Rose

Kolekcja

Pełna blasku kolekcja przykuwała wzrok. Wśród prezentowanych nowości można było zobaczyć między innymi: matową, a jednocześnie metaliczną odsłonę kultowych już kredek .Ochy i achy publiczności towarzyszyły również prezentacji płynnych, metalicznych rozświetlaczy, za pomocą których wizażystka otrzymała niesamowitą taflę, wspaniale uwydatniającą kości policzkowe modelki.

To jednak nie wszystkie kosmetyki, które cieszyły się zainteresowaniem. Na uwagę kosmetycznego świata z całą pewnością zasługuje najnowsza paletka do modelowania twarzy. Tym razem marka w poręcznej kasetce zamieściła 3 produkty: bronzer, rozświetlacz i róż, a każdy z nich w dodatkiem drobno zmielonych, sprasowanych mikropigmentów, rozpraszających światło.

W pełnej blasku serii nie brakuje produktów do makijażu oka. 9 metalicznych cieni trafiło w serca zebranych miłośniczek kosmetyków kolorowych. Kremowe produkty zawierają metaliczne pigmenty, które intensywnie odbijają światło.

Całą serię uzupełniają lakiery. Intrygujące wykończeniem emalie zawierają metaliczno-perłowe pigmenty, dzięki którym na paznokciach uzyskujemy efekt roztopionych stopów metali – o czym mogły przekonać się zebrane na spotkaniu dziennikarki.

Metalove z Golden Rose

Goście

Nowoczesne, pełne blasku makijażowe nowości przypadły do gustu zarówno licznie przybyłym na spotkanie prasowe mediom, jak i celebrytkom. W evencie udział wzięły mi.in. dziennikarka, Dorota Gardias oraz znana polska aktorka – Grażyna Wolszczak. Panie były oczarowane jakością kosmetyków i zaintrygowane połyskliwym wykończeniem. Na wydarzeniu marka gościła również laureatów tegorocznej edycji Look of The Year – Jolantę Wilczek i Kamila Bahara, którzy uważają, że efekt glow jest niezwykle pożądany podczas sesji zdjęciowych do ekspozycji atrakcyjnych partii twarzy i ciała.

Całość wydarzenia uświetniło wspaniałe, elektryzujące show utalentowanego skrzypka Magnetic Violin Show. Połączenie prezentacji metalicznej serii kosmetyków od Golden Rose, najnowszych trendów w makijażu z porywającą muzyką, w pięknym otoczeniu restauracji Fat Buddha pokazało, że marka zwraca uwagę na szczegóły i nie tylko podąża za trendami, ale jednocześnie je kreuje, stawiając na nowoczesne produkty w przystępnej cenie.

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Portal używa plików cookies, korzystanie z portalu oznacza ich akceptację, więcej informacji na stronie "Polityka Cookies"

Korzystanie z portalu oznacza automatyczną akceptację postanowień zawartych w "Regulaminie Serwisu" i "Polityce Prywatności"

Adres redakcji: ul. Obrazkowa 2, 03-188 Warszawa | tel. redakcyjny: +48 512 936 995 | e-mail: blog@obcasy.pl

Przeczytaj inne:
Lodówka ICOF30SA pracuje tylko w klasie A

Firma ARDO z najnowszej, jesiennej oferty prezentuje lodówkę z systemem No Frost, czyli lodówkę która sama się rozmraża. Najnowsza propozycja...

Zamknij